יום שישי, 16 בספטמבר 2011

השוואות מחירים

העיתונות למיניה יוצאת חדשות לבקרים עם סקרים המראים הפרשי מחירים בין רשתות שיווק, בין יצרנים ואפילו בין סניפים של אותה רשת.
הציבור קורא ומצקצק בלשונו לאור הממצאים ואולי גם מסנן קללה כזו או אחרת.

אז יש לי חדשה בשבילכם :  בכל הנוגע למוצרים שאינם תחת פיקוח אין שום חובה או סיבה שכולם ימכרו באותו מחיר. להיפך,  מחיר אחיד (ויקר) הוא המצב הגרוע ביותר של שיתוף פעולה לא כשר שמטרתו לסחוט את הציבור.

הבעיה האמיתית היא שאף אחד לא מוכר ממש בזול. גם מי שיוצא טוב בהשוואות בעצם מוכר ביוקר אלא שהוא מתחבא תחת המטריה של אלה שמוכרים עוד יותר ביוקר.

פלאי פלאות, המוצרים היחידים שמחירם נמוך הם אלה שהופיעו לאחרונה כמוצרים "לבנים" חסרי מותג. מה שמראה שאפשר גם למכור בזול. כאלה אנחנו רוצים  וצריכים שיהיו הרבה. תחרות אמיתית היא כזו שבה כל אחד יכול לבחור את רמת המחיר המתאימה לו. מי שרוצה סבון כלים זול ב-4 ש"ח צריך לדרוש שיהיה כזה על המדף. מי שרוצה סבון כלים עם "ריח נפלא" וגם "מגן על עור הידיים" וגם מוכן לשלם 14 ש"ח כדי לממן גם השתתפות בהוצאות הפרסום, באריזה יפה, בשם המותג  וברווח המופקע - בבקשה. השאירו את הבחירה לצרכן !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה